Dążenie do jak najwyższej jakości świadczonych przez nas usług to ciągły proces. Cel jaki stawiamy sobie w tym obszarze rozwoju naszej organizacji, to 100% satysfakcja naszych klientów. Stąd też nazwa naszego autorskiego programu kompleksowego zarządzania jakością – SATYSFAKCJA 100%.
Program obejmuje wszystkie świadczone przez nas usługi i obszary działania, w tym usługi szkoleniowe. Pozwala na stałe monitorowanie zadań, które prowadzą do realizacji kluczowych dla nas celów:
Realizując założenia naszego programu chcemy mieć pewność, iż używamy właściwych narzędzi. Opracowaliśmy i wdrożyliśmy procedury dotyczące usług szkoleniowych w oparciu o Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej (SUS 2.0) sygnowany przez Polską Izbę Firm Szkoleniowych, największą w Polsce organizację branżową zrzeszającą firmy świadczące usługi szkoleniowo-rozwojowe.
SUS 2.0. określa wymagania wobec firm szkoleniowo-rozwojowych w zakresie przygotowania, realizacji i ewaluacji oferowanych usług. Wyznacza standardy zarządzania firmą oraz kompetencjami osób odpowiedzialnych za realizację usług.
Ramy programu zarzadzania jakością SATYSFAKCJA 100% określają:
Zadowolenie i pełna satysfakcja klientów z naszych usług jest nadrzędnym celem naszej działalności. Dążymy do utrzymania jak najwyższych standardów usług szkoleniowych. Twoja pełna satysfakcja z świadczonych przez nas usług jest dla nas najważniejsza, dlatego przed rozpoczęciem procedury reklamacyjnej zachęcamy do kontaktu telefonicznego z opiekunem szkolenia: Tel: +48 730 999 752.